مبلغ وام دانشجویی اربعین 1403 و نحوه ثبت نام

مبلغ وام دانشجویی اربعین 1403 و نحوه ثبت نام

صندوق رفاه دانشجویی برای دانشجویان در حال تحصیل و نیازمند کمک هزینه تحصیل مانند وام شهریه و وام های ضروری دانشجویی همیشه کارگشا بوده است تا دانشجویان و خانواده های آنها بدون مشکل بتوانند هر ترم با خیال آسوده تحصیل خود را آغاز کنند و بازپرداخت تسهیلات خود را پس از اتمام تحصیل تسویه نمایند. وام های صندوق رفاه دانشجویی به تمامی دانشجویان دانشگاه های آزاد، دولتی و علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

تمامی دانشجویان دانشگاه های دولتی، آزاد و علوم پزشکی وزارت بهداشت برای دریافت وام دانشجویی اربعین 1403 می توانند اقدام کنند. مقدار این وام بین 5 تا 10 میلیون تومان است.دانشجویان متقاضی می توانند برای دریافت این وام طبق دستورالعملی که در زیر آمده است اقدام کنند.

با توجه به اینکه هر ساله به هزینه های سفر از جمله بلیط اتوبوس یا هواپیما افزوده می شود و این هزینه شاید برخی از دانشجویان را از این سفر معنوی منصرف کند، صندوق رفاه دانشجویی در نظر دارد با کمک هزینه سفر اربعین به صورت هوایی یا زمینی به صورت وام دانشجویی بخشی از هزینه های دانشجویان را پوشش دهد.

مبلغ وام اربعین دانشجویی 1403

 میزان وام برای دانشجویانی که هوایی اعزام می‌شوند ۱۰ میلیون تومان و برای دانشجویانی که زمینی اعزام می‌شوند ۵ میلیون تومان است.این وام توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و بهداشت پرداخت می‌شود.

همچنین این امکان وجود دارد که مبلغ وام در شهر های مختلف با توجه به فاصله از مرزهای غربی ایران، متفاوت باشد.

نحوه ثبت نام وام اربعین دانشجویی 1403

شرایط تسهیلات پیاده‌روی اربعین به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها در حال ارسال لیست دانشجویان برای هماهنگی با صندوق رفاه دانشجویان هستند.

دانشجویان برای پیاده‌روی اربعین درخواست وام خود را با مراجعه به معاونت دانشجویی و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه دانشگاه ارائه می‌دهند و طی تکمیل ثبت نام، لیست دانشجویان متقاضی وام اربعین برای دریافت وام به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود.

اسامی دانشجویان متقاضی وام، پس از تایید دانشگاه محل تحصیل به دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و سپس به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود و وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

شرایط دریافت وام دانشجویی اربعین 1403

برای دریافت وام دانشجویی اربعین مانند سایر وام ها نیازمند داشتن شرایط خاصی است.

  • متقاضی باید دانشجو باشد و در حال تحصیل باشد.
  • داشتن تعهد مالی و امکان بازپرداخت وام
  • نیاز به معرفی ضامن معتبر جهت ضمانت بازپرداخت اقساط وام در صورت صلاحدید بانک با صندوق رفاه دانشجویی

زمان ثبت نام وام دانشجویی اربعین 1403

از تاریخ 14 مرداد ماه 1403 ثبت نام وام دانشجویی اربعین آغاز می شود. حداکثر زمان ثبت نام هنوز اعلام نشده است اما پیشنهاد می شود هرچه سریع تر به دفاتر فرهنگی دانشگاه برای ثبت نام مراجعه شود.

روز به روز علاقه من به مباحث روز اقتصادی بیشتر میشه و عاشق روش های مختلف سرمایه گذاری دربازار ایران و ارزهای دیجیتال هستم. از نوشتن درباره موضوعاتی که علاقه مند هستم لذت میبرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *