پیام تبریک روزخبرنگار + پیامک و شعر روز خبرنگار

پیامک روز خبرنگار

روز خبرنگار چه روزی است؟

در سال 1403 روزخبرنگار مصادف با  با روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه سال 1403 می باشد.

علت نامگذار روز خبرنگار چیست؟

محمد صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران توسط گروهک تروریستی طالبان شهید شدند که این به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

پیام تبریک روزخبرنگار با بیان رسمی:

۱. روز خبرنگار را به همه‌ی خبرنگاران و فعالان حوزه‌ی رسانه که با تلاش‌های بی‌وقفه خود در جهت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند، تبریک عرض می‌نماییم.

۲. خبرنگاران عزیز، روز شما گرامی باد. قدردان زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما در انعکاس حقایق و اطلاع‌رسانی به موقع هستیم.

۳. روز خبرنگار را به همه‌ی عزیزانی که در عرصه‌ی خبرنگاری فعالیت می‌کنند و با تلاش و همت خود در جهت ارتقای آگاهی جامعه گام برمی‌دارند، تبریک می‌گوییم.

۴. خبرنگاران عزیز، روز شما مبارک. سپاسگزاریم که با قلم و دوربین خود، نور آگاهی را به جامعه می‌بخشید و با صداقت و شجاعت در راه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارید.

۵. به مناسبت روز خبرنگار، از همه‌ی خبرنگاران و فعالان رسانه که با پشتکار و تعهد در راه اطلاع‌رسانی دقیق و درست تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

۶. روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه که با جدیت و دقت در انعکاس واقعیت‌ها تلاش می‌کنند، تبریک عرض می‌نماییم. باشد که همواره موفق و پایدار باشید.

۷. خبرنگاران گرامی، روز شما مبارک. از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های مستمر شما در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه قدردانی می‌کنیم.

۸. به مناسبت روز خبرنگار، به تمام خبرنگاران متعهد و دلسوز که با عشق و علاقه در جهت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع فعالیت می‌کنند، تبریک می‌گوییم.

۹. روز خبرنگار را به همه‌ی خبرنگاران پرتلاش و مسئول که با قلم و دوربین خود در جهت ارتقای آگاهی و دانش جامعه گام برمی‌دارند، تبریک عرض می‌کنیم.

۱۰. خبرنگاران عزیز، روز شما مبارک. از تلاش‌های شما در جهت شفافیت و آگاهی‌بخشی به جامعه سپاسگزاریم و برایتان موفقیت‌های بیشتر آرزو می‌کنیم.

پیام تبریک روز خبرنگار با بیان طنز

۱. خبرنگاران عزیز! روزتون مبارک! بالاخره یک روز توی تقویم داریم که در خبرگزاری‌هاتون نیاز به دنبال سوژه‌های خاص ندارید، چون خودتون سوژه اصلی هستید! 😂📰

۲. روز خبرنگار مبارک! امیدوارم امروز، هیچکدومتون توی ترافیک گیر نکنید و بالاخره یه خبر خوب هم به ما برسونید! 🚗🚦

۳. خبرنگار عزیز، روزت مبارک! تو که همیشه دنبال خبرهای تازه‌ای، امروز اجازه داری یه روز هم خبرهای کهنه بخونی و کمی استراحت کنی! 📚☕

۴. روز خبرنگار مبارک! امیدوارم امروز فقط خبرهای خوب از همه جا بشنوی و هیچ خبر فوری‌ای که بخواد روزت رو خراب کنه نداشته باشی! 🎉📰

۵. به افتخار خبرنگاران عزیز، امروز همه خبرهای بد رو فیلتر کنیم و فقط خبرهای خوب منتشر کنیم! روزتون مبارک! 🎈📢

۶. خبرنگار عزیز، روزت مبارک! امروز می‌تونی برای یه روز هم که شده، لپ‌تاپ و دوربینت رو کنار بذاری و فقط لذت ببری! 🎥💻

۷. روز خبرنگار مبارک! امیدوارم امروز هیچکدوم از مصاحبه‌شونده‌هایت ازت فرار نکنن و همه جواب‌های درست بدن! 🎤🏃‍♂️

۸. خبرنگار عزیز، روزت مبارک! امروز می‌تونی توی اخبار به جای دنبال کردن خبر، دنبال تفریح و خوشگذرونی باشی! 🌞🎢

۹. روز خبرنگار مبارک! امیدوارم امروز خبرهای خوب به اندازه کافی زیاد باشن که دیگه مجبور نباشی دنبال سوژه‌های عجیب و غریب بگردی! 📰🎉

۱۰. خبرنگاران عزیز، روزتون مبارک! امروز می‌تونید یه روز هم به جای خبرهای بامزه، خودتون بامزه باشید! 😄📸

پیام و شعر تبریک روز خبرنگار

۱.
خبرنگار عزیز، روزت مبارک باد
که با قلمت، روشنی به ما دادی یاد
با صداقت و عشق، می‌نویسی به جان
ای هم‌رکاب حقیقت، روزت شاد

۲.
روز خبرنگار آمد، بهار دل‌افروز
خبرنگاران عزیز، شمایید بی‌فروز
با قلم و دوربین، حقیقت را نگاشتید
روزتان مبارک، که روشنی بر ما گذاشتید

۳.
خبرنگار ای یار، که حقیقت را جویی
به روز تو را تبریک، که آگاهی افروزی
با عشق و تلاش، به راه حق قدم زدی
روزت مبارک باد، تو هم‌رکاب نوری

۴.
خبرنگار گرامی، روزت مبارک باد
با تلاش و همت، به ما دادی آزاد
قلمت که جادویی است، بنگارد حقایق
روزت مبارک باد، ای رفیق و صادق

۵.
خبرنگار ای یار، که دل‌ها را روشن کنی
روزت مبارک، با قلمت جان کنی
با عشق و صفا، خبر را می‌نگاری
روزت مبارک، ای نوری بهاری

۶.
خبرنگار ای نازنین، روز تو فرخنده باد
با قلم و عشق، به ما دادی یاد
حقایق را نوشتی، به قلب‌ها رساندی
روزت مبارک، با عشق و صفا ماندی

۷.
خبرنگار ای همدل، روزت شاد و پرنور
با قلمت، به ما آوردی سرور
به عشق و همت، حقیقت را نگاشتی
روزت مبارک، که با صداقت کاشتی

۸.
خبرنگار ای عزیز، روزت مبارک باد
که با قلم و عشق، روشنی به ما دادی یاد
با صداقت و همت، حقایق را نوشتی
روزت مبارک باد، ای نور بهشتی

۹.
خبرنگار ای یار، که راه حق می‌پویی
روزت مبارک، با عشق حقیقت جویی
قلمت که گنجینه‌ای است، بنگارد صداقت
روزت مبارک باد، با عشق و برکت

۱۰.
خبرنگار ای نازنین، روزت مبارک باد
با قلم و دوربین، روشنی به ما دادی یاد
حقایق را نوشتی، به عشق و به همت
روزت مبارک باد، ای نور بی‌منت

پیام تبریک روز خبرنگار طولانی

۱.
خبرنگار عزیز، روزت مبارک! امروز روز بزرگداشت تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه توست. تو که با عشق و علاقه به حقیقت، قلم در دست می‌گیری و با شجاعت به دنبال کشف و انتشار واقعیت‌ها هستی. بدون تو، جامعه از اخبار درست و به موقع بی‌بهره می‌ماند و نور آگاهی به گوشه‌های تاریک نمی‌رسید. باشد که همواره در راهی که انتخاب کرده‌ای موفق و پایدار باشی و قلمت همیشه روشن بماند.

۲.
روز خبرنگار، فرصتی است برای تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما عزیزان که با قلم و دوربین خود، به جامعه روشنی و آگاهی می‌بخشید. خبرنگار گرامی، شما که با پشتکار و دقت، به دنبال حقایق هستید و با صداقت و انصاف، اخبار را به مردم می‌رسانید، شایسته بهترین تقدیرها هستید. این روز را به شما تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همواره در کار خود موفق و سرفراز باشید.

۳.
خبرنگاران عزیز، روزتان مبارک! شما که با عشق و علاقه به حرفه‌ی خود، هر روز در جستجوی حقایق هستید و با تحمل سختی‌ها و مشکلات، اخبار را به مردم می‌رسانید، الهام‌بخش همه ما هستید. تلاش‌های شما در راه اطلاع‌رسانی درست و به موقع، نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری بالای شما دارد. به پاس این همه زحمت، این روز را به شما تبریک می‌گویم و برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

۴.
روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم. شما که با قلم‌های خود، داستان‌های ناگفته را روایت می‌کنید و با دوربین‌های خود، لحظات بی‌نظیر را جاودانه می‌سازید، نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنید. تلاش‌های شما در جهت انعکاس واقعیت‌ها و آگاهی‌بخشی به مردم، شایسته تقدیر است. امیدوارم همیشه در کار خود موفق و پیروز باشید و قلمتان همیشه پربار بماند.

۵.
خبرنگاران عزیز، روزتان مبارک! شما که با صداقت و شجاعت، به دنبال کشف و انتشار حقایق هستید و با تلاش‌های بی‌وقفه خود، روشنی را به جامعه می‌بخشید، شایسته بهترین تقدیرها هستید. قدردان زحمات شما هستیم و به پاس تلاش‌های ارزشمندتان، این روز را به شما تبریک می‌گوییم. باشد که همواره در راه اطلاع‌رسانی درست و به موقع، موفق و سرافراز باشید.

۶.
روز خبرنگار را به همه خبرنگاران پرتلاش و دلسوز تبریک می‌گویم. شما که با عشق و علاقه به حرفه خود، هر روز در جستجوی حقایق هستید و با شجاعت و پشتکار، اخبار را به مردم می‌رسانید، نقش بسیار مهمی در جامعه دارید. تلاش‌های شما در جهت ارتقای آگاهی مردم، نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری بالای شما دارد. به پاس این همه زحمت، این روز را به شما تبریک می‌گویم و برایتان موفقیت‌های بیشتر آرزو می‌کنم.

۷.
خبرنگاران عزیز، روزتان مبارک! شما که با قلم و دوربین خود، به جامعه نور و آگاهی می‌بخشید و با تلاش‌های بی‌وقفه خود، حقیقت را به مردم می‌رسانید، شایسته بهترین تقدیرها هستید. قدردان زحمات شما هستیم و به پاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان، این روز را به شما تبریک می‌گویم. باشد که همیشه در کار خود موفق و پیروز باشید و قلمتان همیشه پربار بماند.

۸.
روز خبرنگار را به همه خبرنگاران گرامی تبریک می‌گویم. شما که با عشق و علاقه به حرفه خود، هر روز در جستجوی حقایق هستید و با صداقت و شجاعت، اخبار را به مردم می‌رسانید، الهام‌بخش همه ما هستید. تلاش‌های شما در جهت انعکاس واقعیت‌ها و آگاهی‌بخشی به مردم، شایسته تقدیر است. امیدوارم همیشه در کار خود موفق و سرفراز باشید و قلمتان همیشه پربار بماند.

۹.
خبرنگاران عزیز، روزتان مبارک! شما که با صداقت و شجاعت، به دنبال کشف و انتشار حقایق هستید و با تلاش‌های بی‌وقفه خود، روشنی را به جامعه می‌بخشید، شایسته بهترین تقدیرها هستید. قدردان زحمات شما هستیم و به پاس تلاش‌های ارزشمندتان، این روز را به شما تبریک می‌گوییم. باشد که همواره در راه اطلاع‌رسانی درست و به موقع، موفق و سرافراز باشید.

۱۰.
روز خبرنگار را به همه خبرنگاران پرتلاش و دلسوز تبریک می‌گویم. شما که با عشق و علاقه به حرفه خود، هر روز در جستجوی حقایق هستید و با شجاعت و پشتکار، اخبار را به مردم می‌رسانید، نقش بسیار مهمی در جامعه دارید. تلاش‌های شما در جهت ارتقای آگاهی مردم، نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری بالای شما دارد. به پاس این همه زحمت، این روز را به شما تبریک می‌گویم و برایتان موفقیت‌های بیشتر آرزو می‌کنم.

پیام تبریک روز خبرنگار برای دوست صمیمی

۱.
خبرنگار عزیز، روزت مبارک! 🌟 تو که با عشق و تلاش بی‌وقفه، همیشه در قلب خبرها هستی و برای ما واقعیت‌ها را به تصویر می‌کشی، ازت ممنونیم. امیدوارم امروز یه روز عالی برات باشه! 🎉

۲.
دوست خبرنگارم، روزت مبارک! ✨ تو که همیشه دنبال خبرهای داغ و جذابی، امروز رو به خودت اختصاص بده و کمی استراحت کن. بهت افتخار می‌کنم! 🙌

۳.
خبرنگار جان، روزت مبارک! 🎊 تو که با قلمت، داستان‌های ناگفته رو به ما می‌رسونی، بهترین‌ها رو برات آرزو می‌کنم. امیدوارم همیشه موفق و خوشحال باشی! 💖

۴.
روز خبرنگار بر تو مبارک، دوست عزیز! 🌺 تو که با پشتکار و شجاعتت، همیشه حقیقت رو به ما نشون می‌دی، بدون که خیلی بهت افتخار می‌کنیم. این روز رو حسابی جشن بگیر! 🥳

۵.
خبرنگار گرامی، روزت مبارک! 🌞 امروز رو به خودت و زحمات بی‌پایانت اختصاص بده. ما همیشه قدردان تلاش‌ها و گزارش‌های عالیت هستیم. ❤️

۶.
دوست خبرنگارم، روزت مبارک! 📝 تو که با عشق و علاقه، همیشه در خط مقدم خبررسانی هستی، امیدوارم امروز پر از لحظات خوب و خاطرات خوش باشه. 🎈

۷.
روز خبرنگار رو بهت تبریک می‌گم، رفیق! 📸 تو که با دوربینت لحظات بی‌نظیر رو جاودانه می‌کنی و با قلمت واقعیت‌ها رو می‌نویسی، بهترین‌ها رو برات آرزو می‌کنم. 🥂

۸.
خبرنگار عزیز، روزت مبارک! 💼 تو که همیشه به دنبال خبرهای جذاب و مهمی، امروز یه نفس راحت بکش و از روزت لذت ببر. ما همیشه پشتت هستیم! 🌟

۹.
دوست خبرنگارم، روزت مبارک! 🌼 تو که با صداقت و شجاعت، همیشه در مسیر حقیقت قدم برمی‌داری، امیدوارم این روز برات پر از شادی و موفقیت باشه. 🎉

۱۰.
خبرنگار گرامی، روزت مبارک! ✍️ تو که با تلاش و پشتکار، همیشه ما رو در جریان اتفاقات مهم می‌ذاری، امروز رو به خودت و زحماتت اختصاص بده. ازت ممنونم که هستی! ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *