معرفی بازار درگهان قشم

زمانیکه حرف سفر به قشم میشود، اولین چیزی که به ذهنمون میرسه بعد از گردش اطراف ساحل نیلگون خلیج فارس ، خرید اجناس مختلف با قیمت های استثنائی از بازارهای جزیره قشم است.

اگر میخواهید برای هزینه های خرید قشم برنامه ریزی کنید ، جوابینو شما را راهنمایی خواهد کرد.

میدانید که به دلیل وجود بندرگاه قشم، اجناس و وسایل بسیاری از کشورهای همسایه مستقیم به این جزیره وارد می شوند و همین امر باعث شده تا شما بتوانید اجناس خارجی را با کمترین قیمت از بازارهای این جزیره خرید نمایید.

اولین مورد مورد توجه تمامی گردشگران ، خرید لباس های خارجی و مارک از پاساژهای جزیره قشم می باشد. مهمترین منطقه از جزیره قشم برای خرید ، بازار بزرگ درگهان قشم واقع در غرب جزیره قشم است که با وجود عمده فروشی های لباس ، لوازم آرایش و وسایل خونه بسیار برای گردشگران جذاب است.

بازارهای معروف درگهان عبارتند از :

بازار نخل درگهان قشم

این بازار یکی از بازارهای بزرگ و قدیمی درگهان است که می توانید هرچیزی میخواهید در این بازار پیدا کنید از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و …. برای شما فراهم است.

بازار اطلس درگهان 

در این پاساژ شما می توانید انواع کیف و کفش های خارجی را بیابید که با مناسب ترین نرخ برای خرید فراهم شده است . در این بازار شما میتوانید مارک های خاص کیف و کفش مانند آل استار ، نایک ، ریبوک ، آدیداس و اسکیچرز را بیابید. افراد خاص پسند می توانند ساعت های زیاد را در این بازار با دیدن کیف و کفش های مارک و خاص وقت بگذرانند.

مرکز خرید مروارید درگهان 

یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی درگهان ، بازار مروارید است که باز هم تمامی لباس های با قیمت بسیار مناسب و با برندهای خارجی را می توانید خرید کنید.

زمانی که شما وارد درگهان می شوید از به قدری خرید از بازارهای متعدد شما را سرگرم میکند که یک روز کامل شاید شما نتوانید برای استراحت به هتل برگردید و باید بدانید که تمامی امکانات رفاهی از جمله ، رستوران های دریایی عالی ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و …. برای شما در بازارها برای گردشگران فراهم آمده است.

تعداد بازارهای درگهان بسیار است مانند: پاساژ دودلفین ، مجتع تجاری تفریحی نور ، زمرد و پرشین گلف و ما فقفط به تعدادی از آن ها اشاره کردیم. ساعت کاری بازار بزرگ قدیم درگهان از ساعت 9 صبح تا نیمه شب به صورت یکسره است.

پس برای خرید پوشاک در قشم اولین مکان رفتن به درگهان است.

یکی دیگر از مواردی که حتما باید در سفر به قشم خرید کنید و حتی بهترین گزینه برای سوغات است ، ادویه های بسیار عالی می باشد. شما میتواند طعم های خاص را با خرید ادویه های مختلف قشم برای خانواده خود از سفر به ارمغان ببرید.

غذاهای دریایی قشم به اندازه کافی برای تمامی گردشگران هیجان انگیز است و پیشنهاد ما این است که اگر میتوانید حتما از ماهی های متنوع و میگوهای قشم برای خود خرید کنید تا پس از سفر اگر باز هم هوس غذای دریایی کردید سریع بتوانید طعم خوب غذاهای قشم را برای خود فراهم کنید.

همانطور که گفتیم به دلیل ورود وسایل از بندرگاه به قشم شما می توانید وسایل برقی که شاید در شهر خود نتوانید به پیدا کنید از قشم به راحتی با کمترین قمیت خرید کنید. اگر قصد خرید جهازیه برای عروس و یا سیسمونی برای نوزاد دارید حتما سفر به قشم را به شما پیشنهاد میکنیم . در درگهان و بازار قدیم قشم شما میتوانید علاوه بر البسه ، خرید وسایل برقی و لوازم منزل هم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *