نحوه اعتراض به واریز نشدن یارانه بازنشستگان + معرفی سامانه

اعتراض قطع شدن یارانه بازنشستگان + معرفی سامانه

یارانه معیشتی مبلغی است که هر ماه توسط دولت برای افراد مشمول واریز می شود. بازنشستگان با توجه به اینکه در چه دهک درآمدی باشند مشمول یارانه می شوند. در این بین برخی بازنشستگان یارانه نقدی دریافت نمی کنند یا به دلایلی برای آنها یارانه نقدی واریز نمی شود. با اقتصادینو همراه باشید تا با نحوه اعتراض یارانه بازنشستگان آشنا شوید.

علت قطع شدن یارانه بازنشستگان چیست؟

برخی از بازنشسته ها به دلیل اینکه فرزندهای آنها درآمد جداگانه ای دارند و در یک خانواده زندگی می کنند ، سبب شده است که یارانه خانواده بازنشسته قطع شود .

به گفته طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها این افراد برای اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی می توانند به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه اعتراض به یارانه معیشتی | معرفی سامانه

بازنشستگان محترم با مراجعه به سامانه حمایت درخواست اعتراضی خود را مبنی بر درآمد خود و اعضای تحت تکفل خود ارائه می شود و پس از ارسال متن اعتراض، منتظر پاسخ سامانه حمایت باشید.

معرفی سامانه ثبت نام یارانه برای افرادی که یارانه نمی گیرند 

افراد که متاهل یا مجرد هستند و یارانه نقدی برای آنها واریز نمی شود می توانند با مراجعه به سایت my.gov.ir نسبت به درخواست واریز یارانه اقدام نمایند.

دانشگاه اقتصاد خوندم و متخصص تحلیل روند های اقتصادی هستیم. سالهاست که در حوزه نوشتن مطالب اقتصادی فعال هستم و از نوشتن تحلیل و اخبار اقتصادی لذت می برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *